ade sowg laki nih, haih.. perasan giler..
budget hot, macho, hensem, matured,
dy nih, sgt sombong dgn member2 lakinya sendiri..
tp, ngn pompuan, wahh.. cair gle.. sme bole..
mcm bole.. kre available laaa... baik laa konon..
membe laki nih.. nk pnjm ni, nk tolong ni, x taw pasl plajaran , kite tanye..
dier jwb tataw jer.. siot betul.. aku tau la dier pandai.. DL lak tuh..
tp, member laki dy wat camnih.. kalo pompuan bole jer..
mcm2 bole.. skg , ulang alik jer. takot kot tdo kt blok..
cm pompuan la mamat nih..
mamat nih, kutuk la aku, haih.. panas jer hati.. nk je meletup..
tp, pk balek.. sian plak kang.. xda idea nk backup dri sendiri..
dy cakap ak pondan, immatured, perlukan perhatian, x phm org len,
dy igt aku ni hape.. ak, x pnh nk kaco hdp dy, ape la mamat nih..
seronok dy kutuk aku.. concern konon.. blah laa..
kalo la aku nih pondan sekalipun.. aku nih kaco hdp dier ker??
ader ker?? hdp dy, aku x pnh pon nk kaco.. xda mknenye.. bazir jeh..
dy igt, dy mampu tarik minat minah pan*** tuh.. dy hebat r..
ak nih, x heran r ngn minah tuh.. stkt minah tuh, tepi jalan pon aku bole cari r..
dy igt, dy mampu ker jthkan aku.. aku x gentar r..
pompuan2 yg dy nak tuh.. sme jer cm dy.. haha
matured la konon. setakat pandai dalam pelajaran, tp otak tu x bole pakai..
dy x layak la nk tego ak, nk kutuk aku..
yelah, manusia, x semestinya hidup bahagia,
ak nih, hidup bkn cm korang, lyfe ak nih.. sungguh mencabar..
xpayhla nk kutuk2 mat jambu oi.. setakat org cm dy nih..
sampah jer.. nsb bek aku x layan sgt kerenah dy,
keling, keling. pe la ko nih..
da ada ank ea.. haha.. g mampos la ko..
\skg nih.. member ak pon dah benci ngn dy, perangai cm sial..
sial pon lagi baik dr dy r..
conclusion nye.. dy laki yang bertopengkan pan***, jadila keling...
hahahahahahaha